منابع انسانی، مهمترین سرمایه‌های جهاد دانشگاهی است

۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۵ کد : ۷۶۴۹۷ اخبار ویژه فرهنگی عمومی دانشگاه پژوهش آموزش
تعداد بازدید:۱۷
مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده‌ها، سازمان‌ها و مراکز جهاد دانشگاهی، منابع انسانی را مهمترین سرمایه این مجموعه دانست.
منابع انسانی، مهمترین سرمایه‌های جهاد دانشگاهی است

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، خراسان‌شمالی اسد رازانی ۲۲ مهرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس و سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی اظهار کرد: سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن است و هر کدام از همکاران استان اگر نقش خود را درست پیدا کرده و ایفای نقش کنند، سازمان به اهدافش می‌رسد.

وی به ظرفیت‌های خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی به تمام حوزه‌ها ورود می‌کند و این نشان دهنده گستردگی خدمات و توانمندی نیروی انسانی آن است.

وی تاکید کرد: اکنون که مسئولان مختلف استان در حال تغییر هستند باید تلاش کنید جهاد دانشگاهی را به خوبی در استان بشناسانید و در مسیر استفاده از اعتبارات ملی قرار بگیرید.

رازانی گفت: در خراسان شمالی می‌توان به سمت بازنگری اهداف در حوزه پژوهش حرکت کرد و با تقویت حوزه آموزش، فعالیت‌ها را گسترش داد.

مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی نیز در این آیین گفت: قبول مسئولیت، کار بسیار بزرگی است و باید قدردان افرادی که پذیرای بر دوش کشیدن آن می‌شوند، باشیم.

حسینی گفت: موفقیت یک مجموعه با همراهی همه همکاران آن میسر می‌شود به همین دلیل باید همه شما در کنار یکدیگر و با محوریت ریاست جدید به سمت برنامه‌های بهتر و قوی‌تر حرکت کنید.

وی با اشاره به تاسیس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی از حدود ۲۰ سال گذشته، بیان کرد: واحد خراسان شمالی همکاران بسیار با تجربه‌ای دارد که می‌توانند ایده‌های مناسبی ارائه دهند تا این مجموعه به درآمدزایی برسد. 

حسینی به ۸۰۰۰ نیروی جهاد دانشگاهی در کشور اشاره کرد و افزود: هر کدام از این نیروها نقش‌های مختلفی دارند که می‌شود از ایده همه آن‌ها استفاده کرد.

در این آیین از خانم مهسا پرنیان پس از ۲۷ ماه مسئولیت تقدیر و دکتر عبدالحسین طالبی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی معارفه شد.

گفتنی است دکتر عبدالحسین طالبی نجف‌آبادی با مدرک دکترای حسابداری پیش از این به‌عنوان عضو هیأت علمی و دانشیار دانشگاه بجنورد مشغول به فعالیت بود و مسئولیت مدیر عاملی صندوق پژوهش استان را بر عهده داشت.

وی تألیف و ترجمه بیش از 9 جلد کتاب و 130 مقاله و عضو هیأت مدیره صندوق پژوهش خراسان شمالی، عضو شورای فن بازار و شورای فناوری پارک علم و فناوری خراسان شمالی و رئیس هیأت اندیشه‌ورز این استان و مدیریت حسابداری چندین مجموعه را در کارنامه خود دارد.

کلید واژه ها: خراسان واحد خراسان دانشگاهی واحد خراسان جهاد دانشگاهی واحد خراسان خراسان شمالی شمالی واحد خراسان شمالی دانشگاهی واحد خراسان شمالی دانشگاهی جهاد دانشگاهی


نظر شما :