پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت روز پزشک

۰۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۳ کد : ۶۱۶۷۸ اخبار ویژه عمومی پژوهش آموزش
تعداد بازدید:۱۴۸
رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع سلامت، در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی، متن پیام مهسا پرنیان، رئیس جهاددانشگاهی استان به شرح ذیل است:
در پیشینیه و سابقه تاریخ و فرهنگ عمومی کشورمان، طبابت از جایگاه رفیع و طبیب از قداست خاصی برخوردار بوده است و پاسداشت نام و یاد بزرگان و فعالان این عرصه مقدس و  یاد شهدای مدافع سلامت ضروری است.
نوشتن و گفتن از آنان که سرمایه زندگی‌‌شان را به پای همنوعان ریخته‌ اند؛ آنها که نیاسودند تا دیگران بیاسایند؛ انسان‌‌هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیده‌اند و جان و روح و جسمشان، آرامش دیگران را خواسته است، کاری بس دشوار می‌‌نماید.
این روز بهانه‌ای است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش صادقانه عزیزانی که آسایش، آرامش و شادمانی خویش را در تسکین درد بیماران و کاهش رنج آنان می‌دانند.
سلام و درود بر شما انسان‌های فرهیخته ، وارسته و ایثارگر که با همت والا، دانش و توان تخصصی خود علاوه بر تربیت و آموزش نیروی متخصص مورد نیاز کشور در عرصه سلامت، عاشقانه بر بالین بیماران حاضر می‌شوید تا واسطه‌ای باشید که خداوند شفای دردمندان را با دستهای شما به آنان هدیه کند و این افتخاری است بس بزرگ و نعمتی است که شکرانه بسیار دارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه سلامت،   این روز بزرگ را به جامعه پزشکی به‌ویژه کادر درمان و مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی استان خراسان شمالی را  تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه عزیزان اجر و پاداش بی پایان مسئلت می نماید.

مهسا پرنیان، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی

کلید واژه ها: خراسان شمالی پزشک جهاددانشگاهی تبریک پیام


نظر شما :