برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه توسط جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۷ کد : ۴۲۴۳۹ اخبار ویژه عمومی آموزش
تعداد بازدید:۳۹۶
آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه، توسط جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه توسط جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، محسن رحمانی، رئیس جهاددانشگاهی استان در این خصوص گفت: مجموع داوطلبان این آزمون ۱۹۰۳ نفر شامل ۱۰۵۲ نفر زن و ۸۵۱ نفر مرد بودند، که امروز ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه برای استخدام ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط در دادگستری استان ها برگزار شد که از این تعداد ۱۸۵ نفر در استان خراسان شمالی جذب خواهند شد.

وی افزود: آزمون استخدامی در دو حوزه امتحانی خواهران و برادران در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

رحمانی همچنین اظهار کرد: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری، این آزمون به‌صورت همزمان در سطح کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه داوطلبان الزامی بود و همه داوطلبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سر جلسه حاضر شدند.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: تکمیل فرم خوداظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکی برای ضدعفونی‌کردن انگشت، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری این آزمون بود.

رحمانی ادامه داد: این آزمون به‌صورت هم‌زمان در تمام مراکز استان‌ها برگزار شد.

وی افزود: نتایج این آزمون از طریق سامانه‌ hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.


نظر شما :