نماینده بجنورد خبر داد:

دعوت از مسئولان جهاد دانشگاهی برای حضور در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس

۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۷ کد : ۳۹۹۵۱ اخبار ویژه عمومی پژوهش
تعداد بازدید:۳۶۰
نایب دوم کمیسیون بهداشت گفت: از مسئولان جهاد دانشگاهی دعوت کرده‌ایم که با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت پیشنهادات بودجه‌ای‌شان را ارائه دهند تا در قانون بودجه ۱۴۰۱، اعتبارات لازم لحاظ شود.
دعوت از مسئولان جهاد دانشگاهی برای حضور در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس

سید محمد پاک مهر با اشاره به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: جهاد دانشگاهی به نسبت سایر حوزه‌های علمی ابداعات و اختراعات بسیار خوبی دارد و قطعاً می‌تواند کشور را در بسیاری از نیازمندی‌های تکنولوژیک نسبت به خارج مستقل کند.

وی با بیان این‌که «جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و آموزشی عملکرد قابل قبولی دارد»، اظهار کرد: تصورم این است تدبیری که امروز در جهاد حاکم است در راستای خنثی سازی و دور زدن تحریم‌ها و رفع وابستگی‌ها و استقلال کشور است.

این نماینده مجلس همچنین بر لزوم حمایت از جهاد دانشگاهی توسط مجلس تاکید و خاطر نشان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی یکسری دارو تولید شده که باید به ثبت برسد و بیمه‌ها بتوانند پوشش دهند که در مجلس پیگیر آن هستیم. همچنین در صددیم اقداماتی انجام دهیم تا در تولیدات جهاد دانشگاهی در حوزه های پزشکی از جمله درمان سرطان پستان و پانسمان زخم‌ها از سوی وزارت بهداشت پذیرفته شود و به تولید انبوه برسد. از مسئولان جهاد دانشگاهی دعوت کرده‌ایم که با حضور در جلسه کمیسیون بهداشت پیشنهادات بودجه‌ای‌شان را ارائه دهند تا در قانون بودجه ۱۴۰۱، اعتبارات لازم لحاظ شود.

انتهای پیام


نظر شما :