برگزاری کارگاه مجازی آموزش خیاطی در خراسان شمالی توسط جهاددانشگاهی

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۴ کد : ۳۴۸۸۲ اخبار ویژه عمومی آموزش
تعداد بازدید:۳۸۳
کارگاه رایگان و مجازی خیاطی ویژه متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی و علاقه‌مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی در خراسان شمالی برگزار می شود.
برگزاری کارگاه مجازی آموزش خیاطی در خراسان شمالی توسط جهاددانشگاهی

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، علاقه‌مندان تا روز یکشنبه ۲۴ مردادماه 1400 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://jdrouyesh.ir جهت ثبت نام اقدام نمایند.
این کارگاه دوشنبه ۲۵ مردادماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزاری می شود و  لینک ورود به سامانه آموزش کارگاه تامین و مدیریت کسب و کار خانگی در زمان برگزاری   http://amjad.jde.ir/khs است.
همچنین شرکت کنندگان باید با وارد کردن نام جلسه؛ "خیاطی" و "نام و نام خانوادگی" شرکت کننده و در نهایت رمز عبور "123456" به کارگاه ورود یابند.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید.
به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی گردید. ضمنا جهاد دانشگاهی با استفاده از شبکه کارشناسان، مشاوران و تسهیلگران خود در سراسر کشور در نظر دارد با بهره مندی از ظرفیت های تمامی سازمان های دولتی و غیردولتی بویژه بخش خصوصی، حلقه‌های مفقوده و خلا طرح‌های مشابه قبلی را شناسایی و نقش و جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور را توسعه دهد.
انتهای پیام

 


نظر شما :