خبرنگاران ایسنا و ایکنای خراسان شمالی تقدیر شدند

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۴ کد : ۳۴۸۷۰ اخبار ویژه فرهنگی عمومی
تعداد بازدید:۳۳۷
رییس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی بر لزوم هم‌افزایی رسانه ها برای پیگیری مطالبات استان در سطح ملی تاکید کرد.
خبرنگاران ایسنا و ایکنای خراسان شمالی تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، محسن رحمانی با حضور در دفتر ایسنای خراسان شمالی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران ایسنا و ایکنای استان اظهار کرد: رسانه ها نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات استان برای توسعه بیش از پیش خراسان شمالی دارند.
وی شغل خبرنگاری را یک از حساس ترین مشاغل دانست و گفت: خبرنگاران و رسانه ها مسئولیت سنگینی در انعکاس مشکلات و مطالبات مردم دارند که برای تقویت این امر باید تخصصی و حرفه ای عمل کنند.
وی بر ارتقای کمی و کیفی وضعیت رسانه های استان تاکید کرد و افزود: در این مسیر توجه به اقتصاد رسانه و نیز اقتصاد فرهنگی بسیار اهمیت دارد.
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی به ظرفیت‌های خبرگزاری‌ ایسنا نیز اشاره کرد و گفت: ایسنا، خبرگزاری دانشجویان است و باید از ظرفیت دانشجویان علاقه مند و متخصص در حوزه های مختلف برای رفع مشکلات استان بیش از پیش بهره برد.
وی ادامه داد: توجه به منابع انسانی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که رسانه ها باید به آن توجه کنند. ایسنا در خراسان شمالی نیروهای بسیاری را پرورش داده که در بخش های مختلف استان فعالیت می کنند.
وی با اشاره به اینکه با هدفگذاری صحیح و بهره گیری از نیروی متخصص، متعهد و بانشاط می توان ایسنای خراسان شمالی را بیش از پیش ارتقاء داد اظهار کرد: این موضوع باید با برنامه ریزی مناسب در دستور کار قرار گیرد و با توانمندسازی علاقه مندان به فعالیت رسانه ای، این خبرگزاری ملی را در سطح استان بیش از پیش تقویت کرد.
رحمانی بیان کرد: خبرگزاری ایسنا با نیروهای توانمندی که دارد می تواند نقش موثری در توسعه استان داشته باشد. با هم فکری رسانه ها در کنار یکدیگر می توان توسعه استان را شتاب بخشید و به بالفعل نمودن ظرفیت ها و پتانسیل های استان سرعت بخشید.
وی به ظرفیت های جهاد دانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت:  از ظرفیت های این مجموعه می توان به ارایه آموزشهای تخصصی با هدف توانمندسازی مهارتی، فردی و اجتماعی و نیز وجود سازمان دانشجویان اشاره کرد که این ساختارهای تخصصی می توانند در توسعه و گسترش فعالیت‌های خبرگزاری های ایسنا و ایکنا بسیار موثر باشند.
الهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی نیز گفت: ایسنا رسانه ای تخصصی و حرفه ای است و کمک به توسعه استان را رسالت خود می‌داند.
وی افزود: ایسنا همواره تلاش می کند حرفه ای و تخصصی عمل کند و این رویکرد، آن را به یکی از رسانه‌های موثق استان تبدیل کرده است.
آزادزاده به‌روز بودن اخبار، پرورش خبرنگاران دانشجو و تقویت این رسانه در حوزه مجازی و چندرسانه‌ای را از جمله اهداف و برنامه‌ها ذکر کرد.
وی همچنین با اشاره به خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) و با بیان اینکه این رسانه، خبرگزاری تخصصی حوزه دین و معارف است بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران دانشجو با رشته‌های تحصیلی مرتبط در ایکنا تاکید کرد.
بنا به این گزارش در این آیین، از زحمات خبرنگاران ایسنا و ایکنا با اهدی لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام


نظر شما :