توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی در مناطق کم‌برخوردار

۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۸۲۹۱ فرهنگی عمومی
تعداد بازدید:۵۷۲
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی نیروگاه، حصارشیرعلی، شیرآب و صادقیه گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط این دفتر تسهیل گری در مناطق کمتر برخوردار توزیع شد.
توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی در مناطق کم‌برخوردار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، امین افراسیابی در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی که مناطق کمتربرخوردار نیروگاه، صادقیه، شیرآب و حصارشیرعلی بجنورد را تحت پوشش دارد، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب‌پذیر کرد.

وی افزود: در این راستا تاکنون حدود ۹ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی سطوح و مایع ضدعفونی دست در بین اهالی محلات توزیع شده است.

افراسیابی ادامه داد: همچنین در راستای آگاه سازی برای مقابله با بیماری کرونا، اقداماتی از جمله توزیع بروشور، نصب بنرهای اطلاع رسانی در محلات و برگزاری کارگاه های آموزشی و اطلاع رسانی در فضای مجازی ویژه اهالی محلات انجام شده است.

وی برگزاری کارگاه های تاب آوری، مدیریت استرس و اضطراب، مقابله با خشونت ارایه مشاوره های حقوقی و مددکاری و اقداماتی در راستای غنی سازی اوقات کودکان در منزل با توجه به عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس را از دیگر اقدامات در این زمینه ذکر کرد.

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی نیروگاه، صادقیه، شیرآب و حصارشیرعلی بجنورد ضمن تقدیر از مشارکت خیران، نهادها و دستگاه های همکار در اجرای این طرح از مشارکت مرکز نیکوکاری نخبگان، قرارگاه مبارزه با کرونای بسیج دانشجویی خراسان شمالی، قرارگاه جهادی خیرین سلامت استان، هیات های مذهبی، دفتر معماری روز، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، هیات قایقرانی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: با هدف حمایت از قشرهای آسیب پذیر مناطق کمتربرخوردار بجنورد، بالغ بر هزار بسته معیشتی، غذای گرم، بسته تحصیلی، بسته های بازی و سرگرمی و کتاب های آموزشی توزیع شده است.

دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد طی قرارداد جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شرکت مادرتخصصی نقش کلیک از سال ۹۷ تاسیس شده است.
انتهای پیام


نظر شما :