تاسیس مرکز تولید محتوای دیجیتال و نشر الکترونیک(تاک) در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۲۶۸۷۲ اخبار ویژه فرهنگی عمومی
تعداد بازدید:۵۳۳
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از تاسیس مرکز تولید محتوای دیجیتال و نشر الکترونیک(تاک) در استان خبر داد.
تاسیس مرکز تولید محتوای دیجیتال و نشر الکترونیک(تاک) در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، الهام آزادزاده با بیان اینکه این مرکز به عنوان نخستین مرکز تاک در واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی کشور و ذیل حوزه معاونت فرهنگی واحد استانی تاسیس شده است، با اشاره به لزوم تولید محتوای دیجیتال بویژه در فضای مجازی، افزود: این مرکز در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، علمی و آموزشی، فضای مجازی، سواد رسانه ای و سایر حوزه ها، آماده تولید محتوا و ارائه خدمات است.
 وی طراحی و تولید کتاب صوتی، پادکست، نریشن، اینفوگرافیک، موشن گرافی، کلیپ ویدئو، بوک تریلر، مستندسازی، طراحی محیطی و المان شهری با رویکرد صنایع خلاق فرهنگی را از جمله خدمات و محصولات این مرکز عنوان کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: این مرکز می کوشد با بهره گیری از دانشجویان و نیروهای مجرب و مبتکر، انواع محتوای الکترونیک و خدمات نوین دیجیتال را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.
وی همچنین از هنرمندان و فعالان عرصه تولید محتوای دیجیتال و نشر الکترونیک، اعضای هیات علمی و دانشجویان و سایر متخصصان و علاقه مندان برای همکاری با مرکز تاک جهاددانشگاهی خراسان شمالی دعوت به همکاری کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به سوابق این نهاد در سطح استانی و ملی و برخورداری از ساختارهای تخصصی از جمله سازمان انتشارات، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و مطالعاتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و علوم انسانی، مراکز نوآوری و شتابدهی، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ابراز امیدواری کرد مرکز تاک جهاددانشگاهی خراسان شمالی بتواند گام مهمی در این عرصه بویژه در زمینه تولید محتوا و ارائه خدمات دیجیتال و نشر الکترونیک بردارد.  
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت اطلاع از خدمات این مرکز و همچنین همکاری با آن می توانند با شماره 05832285754 و 05832285752 تماس حاصل نموده و یا به دفتر تاک واقع در سایت اداری ارکان، جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حوزه معاونت فرهنگی مراجعه نمایند.


نظر شما :