تقدیر استاندار از رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی

۰۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶ کد : ۲۶۱۹۸ فرهنگی عمومی پژوهش
تعداد بازدید:۹۱۰
استاندار خراسان شمالی با اهدای لوح از رئیس جهاددانشگاهی استان تقدیر کرد.
تقدیر استاندار از رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مهندس محسن رحمانی، رئیس جهاددانشگاهی استان که مسئولیت دبیری کمیته نظارت و ارزیابی هفته پژوهش و فناوری استان را بر عهده داشت تقدیر کرد.
متن این لوح به این شرح است:
جناب آقای رحمانی
با سلام و احترام، در سال مزین به نام "جهش تولید" و با عنایت به فرموده مقام معظم رهبری "گفتمان علمی" باید گفتمان مسلط و غالب جامعه باشد و اقتدار حقیقی یک ملت در گرو علم است. رشد علم محصول کارهای پژوهشی است و کمیت و کیفیت تحقیقات علمی و پژوهشی  در هر جامعه ای زمینه ساز توسعه و پیشرفت آن جامعه است.
بدینوسیله از زحمات جنابعالی به عنوان دبیر کمیته نظارت و ارزیابی هفته پژوهش و فناوری(استان خراسان شمالی در سال 99) تقدیر و تشکر می نمایم.
 امید است در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر  دولت خدمتگزار، با نوآوری، نواندیشی، ابتکار و ابداع همواره پیوند عمیق و وثیق با خلاقیت و شکوفایی داشته و با استفاده از تجارب، تخصص و توانمندی های موجود، مسیر توسعه و تعالی را طی نمایید. از درگاه حضرت سبحان دوام سلامت، عزت و توفیق جنابعالی را در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری مسالت دارم.
محمدعلی شجاعی
استاندار خراسان شمالی و
رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری


نظر شما :