برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی و نیروگاه شیروان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی

۰۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸ کد : ۲۴۱۰۰ اخبار ویژه عمومی آموزش
تعداد بازدید:۹۱۹
آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و نیروگاه شیروان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی و به طور هماهنگ با سایر استان های کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی و نیروگاه شیروان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، مهندس محسن رحمانی رئیس جهاد دانشگاهی استان، مجموع داوطلبان این دو آزمون در خراسان شمالی را ۸۹۱ نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد ۲۷۴ نفر در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و ۶۱۷ نفر در آزمون نیروگاه گازی شیروان به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از ۲۷۴ داوطلب آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، ۱۵۱ نفر زن و ۱۲۳ نفر مرد و همه ۶۱۷ داوطلب آزمون نیروگاه گازی شیروان مرد هستند.

رحمانی ادامه داد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در بجنورد در حوزه امتحانی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و آزمون استخدامی نیروگاه شیروان در شهرستان شیروان و در حوزه آموزشکده پروفسور حسابی برگزار شد.

وی اظهارکرد: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری آزمون، این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت همزمان در امروز، جمعه دوم آبان ماه ۹۹ در سراسر کشور برگزار شد.

رحمانی ادامه داد: قبل از ورود به جسله و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه داوطلبین الزامی بوده و همه داوطلبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سر جلسه حاضر شدند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: تکمیل فرم خود اظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی ها، گندزدایی سالن ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکلی برای ضدعفونی کردن انگشت، از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری این آزمون بوده است.

وی افزود: نتایج این آزمون، از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبین اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

 


نظر شما :