برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۹ کد : ۱۸۰۶۷ آموزش
تعداد بازدید:۷۹۹
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مجازی توسط این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا از برگزاری بیش از ۱۵ عنوان دوره آموزشی‌ آنلاین تاکنون خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، حسن خوش‌صفا، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، با اشاره به راه اندازی سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی «امجد»،  دوره‌های آموزشی مشاورین املاک، مشاورین خودرو، تربیت مدرس ابتدایی، فوریت پزشکی مقدماتی، مربی مهدکودک، دستیار دندان‌پزشک، تکنسین داروخانه، زبان خارجی، کمک پرستاری و ... را از جمله دوره‌های برگزارشده دانست.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، دوره‌های مجازی در سامانه «امجد» (ویژه جهاددانشگاهی) برگزار می‌شود که تاکنون دوره‌های مختلفی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین برگزار شده است.
وی ادامه داد: از سال 98 با شیوع ویروس کرونا و متناسب با شرایط، برگزاری تمام  دوره‌های آموزشی مجازی از بهمن ماه آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است .  
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی تاکید کرد: ثبت‌نام‌ جدید برای دوره‌ها نیز در قالب همین سامانه آموزشی خواهد بود و تا پایان ممنوعیت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های حضوری نیز  پس از ثبت نام و پایان شرایط موجود، می‌توانند در دوره‌ها شرکت کنند.
خوش‌صفا تاکید کرد: از جمله ویژگی‌های سامانه آموزشی امجد، آنلاین و برخط بودن و تداعی فضای کلاس واقعی، ارتباط تصویری متقابل، پرسش و پاسخ، ارسال فایل و متن و داده ها، امکان ضبط داده‌ها، استفاده از قلم نوری و ... است که تاکنون با رضایت‌مندی خوبی همراه بوده است.                        
سرپرست معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی تصریح کرد: استقبال خوبی از دوره‌های آموزشی مجازی جهاددانشگاهی شده است و در دوره‌های برگزار شده میانگین فراگیران حاضر در کلاس‌ها بیش از 20 نفر بوده است.

وی تاکید کرد: جهاددانشگاهی باتوجه به دارا بودن بسترهای لازم برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی«امجد»، در برگزاری این دوره‌ها برای دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی اعلام آمادگی می‌کند.
وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلاس‌های آموزش تخصصی و عمومی مجازی جهاددانشگاهی خراسان شمالی می‌توانند با شماره‌های 32223737،09022520334  تماس حاصل نمایند و همچنین به وب سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی به آدرس  khs.jde.ir www.و کانال این مرکز در فضای مجازی به آدرسNkh_jahad مراجعه نمایند.


نظر شما :