توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان شمالی در مناطق کمتر برخوردار

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۴ کد : ۱۷۸۳۸ فرهنگی عمومی
تعداد بازدید:۸۱۰
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان شمالی در مناطق کمتر برخوردار شهر بجنورد خبر داد.
توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان شمالی در مناطق کمتر برخوردار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، الهام آزادزاده در این خصوص اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این واحد که مناطق نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد را تحت پوشش دارد، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب‌پذیر نمود.
وی گفت: علاوه بر بسته‌های حمایتی طرح‌های فرهنگی و ترویجی نیز ویژه زمان شیروع کرونا و پساکرونا توسط این دفتر تدوین شده است.
وی ادامه داد: در مرحله اول توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر که از 11 فروردین ماه 99 آغاز شد 100 پک بهداشتی در محله نیروگاه توزیع شد.
آزادزاده گفت: 21 فروردین ماه به مناسبت نیمه شعبان نیز توزیع 130 بسته غذای گرم در محلات نیروگاه و صادقیه بجنورد انجام و در مرحله بعدی نیز 100 بسته بهداشتی و 50 بسته معیشتی در این منطقه توزیع شد.
وی افزود: مراحل چهارم و پنجم این طرح شامل توزیع 100 بسته بهداشتی در محله صادقیه و 50 بسته بهداشتی در محله حصار شیرعلی بود.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی ضمن تقدیر از حمایت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی،  اظهار کرد: قرارگاه جهادی خیرین سلامت خراسان شمالی، اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد، دفتر معماری روز و خیرین، در اجرای این طرح مشارکت کردند.
آزادزاده با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت از قشرهای آسیب پذیر مناطقه کمتر برخوردار بجنورد همچنان ادامه دارد، از نیکوکاران خواست در اجرای آن مشارکت نمایند.
دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد طی قرارداد جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شرکت مادرتخصصی نقش کلیک از سال 97 تاسیس شده است.


نظر شما :