دعوت جهاددانشگاهی از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۷ کد : ۱۶۰۴۱ فرهنگی
تعداد بازدید:۶۳۸
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از اقشار مختلف مردم وفادار و امانتدار ایران اسلامی خواست تا با گام‌های استوار و صفوف به هم‌پیوسته‌ی خود هم‌چون گذشته، مسیرهای راهپیمایی را از عطر حضور شان سرشار کنند و عجز و شکست دشمنان ناامید را به رخ‌شان بکشند.
دعوت جهاددانشگاهی از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

 متن بیانیه به شرح زیر است:

پیروزی عظیم در روز 22 بهمن 57 را مردمی رقم زدند که از دل و جان، پژواک بانگ عدالتخواهانه امام حکیم شان را همچون کوهی استوار بر سر ظالمان و طاغوتیان کوفتند و آن زمان که عزم بلند و جانفشانی ها در مسیر عمل به دین و  در راه آزادی ایران را دیدند به صحنه آمدند و تا امروز و در آستانه 41 سالگی انقلاب اسلامی،‌ کار زار پر خطر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب را ترک نکردند.

اقدام و عمل عالمانه و خالصانه امام امت و تاکید آن شخصیت الهی بر ضرورت ادای تکلیف در مواجهه با ستم های بی شمار حکام و عمال پهلوی و انگشت اشاره ی آن فقیه اسلام شناس به سوی شیطان بزرگ و دنیای استکباری دیکته شده توسط ایالات متحده آمریکا،‌ چنان بینشی در آحاد ملت بزرگ ایران آفرید که حاضر شدند انواع و اقسام فداکاری های حیرت آمیزی را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از این نعمت از خود بروز دهند.

امروز، قدرت اصلی ایران اسلامی و دست برتر نظام در برابر دشمنان مستکبر و مادی گرای انقلاب، دل های شیفته و اعتقاد راسخی است که یک ملت عزتمند، با ایمان و دوستدار ایران، به مدد آن و با وجود مشکلات و کارشکنی های فراوان در راه کسب استقلال کامل، مبارزه با بیگانه پرستی، تحقق عدالت، نفی و دفع جریان نفاق، جنگ با فقر و فساد و تبعیض گام برداشته است. این خط نورانی همچنان ادامه دارد و شعارهای پرحکمت مردم و خواست آن ها با هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)‌ به اهداف عالیه خود نزدیک می شود. گام دوم انقلاب، معنویت و عدالتخواهی، عزت، کرامت و آبروی ایرانیان،‌ حرکت و جهش بزرگ علم و فناوری، اقتصاد پویا و اقتدار نظامی در غایت تحقق شان، دیگر عناصر دست یافتنی برای ملت بزرگ ایران هستند و نشانه این امید عظیم، حماسه آفرینی ها و موفقیت های روشن و گویایی است که در زمان ها و به فراخور حوادث و رویدادها یا در پاسخ به دشمنان انقلاب، بروز و ظهور نموده و همگان را متوجه این قدرت متکی به خداوند قادر سبحان می نماید.

راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همواره وعده گاه چنین مردمی بوده است. ملتی که متحد و یک صدا بانگ الله اکبر سر می دهد و یاد بنیانگذار انقلاب و فرزندان انقلابی و شهید آن امام را گرامی می دارد. امسال، مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز عروج سردار دل ها و فرزند عزیز و همیشه زنده ولایت و انقلاب شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران صدیقش(اعلی الله مقامهم الشریف) مقارن شده است. ملت رشید و شهیدپرور ایران اسلامی که بدرقه ی با شکوه این لاله های به خون تپیده را زبانزد عوالم ملک و ملکوت کردند، یک بار دیگر یاد آنان را در اربعین آسمانی شدنشان گرامی می دارند و با آرمان های شهدا تجدید پیمان می کنند. 

جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و برخاسته از آرمان های امام و شهیدان راه حق، در آستانه یوم الله 22 بهمن از همه اقشار مختلف مردم وفادار و امانتدار ایران اسلامی دعوت می کند با گام های استوار و صفوف به هم پیوسته خود همچون گذشته مسیرهای راهپیمایی را از عطر حضور شان سرشار کنند و عجز و شکست دشمنان ناامید را به رخ شان بکشند.

اعضای این نهاد انقلابی بر ضرورت توجه ویژه همه اقشار به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرامون مسأله مهم انتخابات تاکید می نمایند و از ملت شریف ایران می‌خواهند با اراده مصمم و تعهد به مصالح کشور، در انتخابات پیش رو پای صندوقهای رای حاضر شوند و وکلایی شایسته به مجلس شورای اسلامی رهسپار نمایند تا به فضل الهی، برگ درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران رقم بخورد.


نظر شما :