جهاددانشگاهی با اقدامات جهادی خودباوری را در کشور به نمایش گذاشته است

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲ کد : ۷۴۴۸۶ اخبار ویژه فرهنگی دانشگاه
تعداد بازدید:۳۴
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: جهاددانشگاهی با اقدامات جهادی خود به نوعی خودباوری را در کشور به نمایش گذاشته و به رسالت خود که همان «ما می توانیم» است، به‌خوبی عمل کرده است.
جهاددانشگاهی با اقدامات جهادی خودباوری را در کشور به نمایش گذاشته است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حجت الاسلام رحیم مهدوی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهارکرد: جهاددانشگاهی با اقدامات جهادی خود به نوعی خودباوری را در کشور به نمایش گذاشته است و به رسالت خود که همان «ما می توانیم» است، به‌خوبی عمل کرد.

 

وی با بیان اینکه این نهاد همواره در عرصه‌های مختلف علمی پیشران بوده و توانسته در شرایط سخت و دشوار برای حرکت کشور در مسیر علم و فناوری راهگشا باشد، گفت: جهاددانشگاهی نهادی است که کشور را در شرایط سخت تحریم کشور در عرصه علم و فناوری به پیش برده و دستاوردهای ارزشمندی برای کشور داشته است.

مهدوی پور با تاکید بر لزوم معرفی خدمات این نهاد، گفت: متاسفانه مردم به خوبی با خدمات و فعالیت‌های ارزشمند این نهاد آشنایی نداشته و این خدمات در سطح جامعه به خوبی معرفی نشده و در همین راستا باید تمرکز ویژه‌ای در بحث معرفی این خدمات صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی نمونه ای قابل الگو برداری و الگو ساز است، افزود: جهاددانشگاهی باید در فعالیت‌ها شتاب داشته باشد و از روحیه فداکارانه برخوردار بوده و با از خودگذشتگی حرکت کند و در برابر سختی‌ها و مشکلات کوتاه نیاید، این مجموعه باید با نوآوری به خلق محصولات و دانش بپردازد و در جامعه علمی تحول‌آفرین باشد، همچنین باید در جبهه مقابله با دشمن و حرکت براساس تلاش و کوشش و رقابت با دشمن حرکت کند.

مهدوی پور تصریح کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از دل انقلاب است که در جهت پیاده سازسازی آرمان های انقلاب گام برمی‌دارد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کشور حرکت نهاد خوبی مهدوی


نظر شما :