برگزاری آئین گرامیداشت شهید خدمت در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۱ کد : ۷۱۸۱۵ اخبار ویژه عمومی دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸
آئین بزرگداشت آیت‌الله رئیسی، رییس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی و یاران شهید ایشان با حضور دانشجویان و دانشگاهیان در جهاددانشگاهی خراسان شمالی برگزار شد.
برگزاری آئین گرامیداشت شهید خدمت در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان‌ شمالی، الهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی در این آئین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آبدیده روزهای سخت است اما چون عزم و اراده و فطرت، الهی است این حوادث خللی در راه نظام وارد نخواهد کرد.


وی افزود: نظام جمهوری اسلامی شهید رجایی‌ها، شهید بهشتی‌ها و شهید رئیسی‌ها را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است اما راه و مسیر مشخص است و به فرموده مقام معظم رهبری این حوادث خللی در امور کشور و نظام ایجاد نخواهد کرد.


وی ادامه داد: آیت‌الله رییسی از مجاهدان راه انقلاب اسلامی است و در دوران ریاست‌جمهوری منشا خدمات زیادی برای کشور و بویژه استان خراسان شمالی بود.


آزادزاده گفت: در دوران ریاست جمهوری آیت الله رییسی، در استان خراسان شمالی خدمات شایانی در حوزه های مختلف پزشکی، درمانی و بهداشتی، دانشگاهی، پروژه های آب و خاک، ورزشی، اشتغالزایی و راه و جاده ارائه شد.


وی افزود: با توجه به محرومیت استان خراسان شمالی، خدمات دولت آیت‌الله رییسی، برای رفع این محرومیت و عبور از آن، منشا اثر بود.


وی ابراز امیدواری کرد با پاسداشت راه شهدای خدمت، همواره در دفاع از میهن، ثابت‌قدم بوده و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش نماییم.


در این آئین با قرائت قرآن و نوحه‌سرایی یاد و نام شهدای خدمت انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور به همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز، در اثر سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.
انتهای پیام

کلید واژه ها: اسلامی انقلاب اسلامی خراسان استان خراسان خراسان شمالی آیت آیت الله آیت الله رییسی شمالی استان خراسان شمالی


نظر شما :