انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی با منابع طبیعی و آبخیزداری

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۵۸۱۴۴ اخبار ویژه عمومی آموزش
تعداد بازدید:۱۸۷
تفاهم نامه مشارکت در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاددانشگاهی واحد خراسان‌شمالی منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی با منابع طبیعی و آبخیزداری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد خراسان‌شمالی، این تفاهم نامه با هدف بسط و توسعه همکاری‌های مشترک علمی،آموزشی و پژوهشی و ایجاد زمینه‌های نوآوری و شکوفایی در راستای ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اقشار دانشجویی و مراکز علمی و تحقیقاتی همچنین تامین نیازهای متقابل منابع طبیعی و آبخیزداری منعقد ‌شده است.

زمینه سازی جهت مشارکت دانشجویان، گروه های علمی و پژوهشی، جوانان، پژوهشگران و تشکل های مرتبط در مدیریت پایدار طبیعی، تعیین و معرفی عرصه‌ها و مناطق مستعد کاشت نهال، همکاری جهت تهیه نهال برای کاشت در مراکز جهاددانشگاهی و عرصه‌های مورد توافق طرفین، زمینه سازی جهت مشارکت دانشجویان، گروه های علمی و پژوهشی، جوانان، پژوهشگران و تشکل های مرتبط در تولید و توزیع نهال در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از تعهدات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در این تفاهم نامه است.

همکاری موثر در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با معرفی مکان های کاشت و نگهداری درخت در جهاددانشگاهی ، مراکز وابسته و مکان‌های پیشنهادی، همکاری در برگزاری مراسم مرتبط با منابع طبیعی با حضور کارشناسان ادارات کل منابع طبیعی، همکاری در طراحی،تهیه و توزیع پوستر،جزوات،نشریات و بروشورهای آموزشی و ترویجی، ایجاد انجمن همیار طبیعت در جهاددانشگاهی و مراکز وابسته سراسر استان هم از تعهدات جهاددانشگاهی است.

مدت تفاهم نامه از زمان شروع به مدت 5 سال است که پس از این مدت تمدید، ادامه فعالیت و بازنگری با توافق طرفین انجام می‌شود.

 

کلید واژه ها: خراسان شمالی تفاهم نامه منابع طبیعی


نظر شما :