پیام رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۶ کد : ۵۱۳۹۳ اخبار ویژه فرهنگی عمومی دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۶
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی در پیامی به مناسبت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، با گرامیداشت این روز، دانشجویان را قشر تاثیرگذار و تصمیم ساز دانست.
پیام رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن پیام، مهسا پرنیان،  رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی به این شرح است:
شانزدهم آذرماه، روز دانشجو روز بزرگداشت یاد و خاطر سه شهید دانشجو؛ شهیدمصطفی بزرگ‌نیا، شهیدمهدی شریعت‌رضوی و شهیداحمد قندچی است که راه و نام این شهدای والامقام همواره زنده است.
امروز دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار و تصمیم ساز، نقش بزرگی در پیشرفت و اعتلای کشور دارند و چشم امید میهن به توانمندی و بنیه علمی این قشر پویا، متفکر و خلاق است.
دانشجویان با ویژگی‌های مطالبه گری، آرمان گرایی و شناخت صحیح از مقتضای زمان، همواره پیشگام و تاثیرگذار بوده اند و بویژه با تاسی از مکتب شهدای دانشجوی شانزدهم آذرماه، همواره ثمرات شایانی را برای میهن اسلامی در حوزه های مختلف علمی و خوداتکایی، به ایران اسلامی اعطا نموده اند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از پیش زمینه های تقویت هویت دانشجویی و توانمندسازی آنان در زمینه های مختلف در نهاد مقدس دانشگاه، پدید آمد و اکنون نیز جنبش دانشجویی یکی از اهداف دشمن برای ضربه به کشور است که همگان باید در این زمینه آگاه باشند.
دانشگاه مهد علم و نوآوری و دانشجو به‌عنوان پیشگام در جامعه، دو عنصر تاثیرگذار برای خوداتکایی و خودباوری است که قطعا این مساله مطوب دشمن نیست و برای توقف این هدف سرمایه گذاری کرده است.
امید است دانشجویان در سایه سار خداوند متعال و با اتکا به بنیه علمی و اعتقادی بیش از پیش در راه اعتلای میهن اسلامی گام بردارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز دانشجو و با تبریک این روز به دانشجویان و اساتید بزرگوار به ویژه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، توفیق و سربلندی دانشگاهیان و اعتلای میهن اسلامی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
مهسا پرنیان
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی


نظر شما :