معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰ کد : ۵۰۴۱۷ اخبار ویژه فرهنگی عمومی دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۵
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.
آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، الهام آزادزاده، با اشاره به اینکه فراخوان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره در خراسان شمالی منتشر شد، اظهار کرد: مناظرات دانشجویی هرساله با استقبال خوبی از سوی دانشجویان در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ گفت‌وگو براساس دلایل مستحکم و علمی در بین نسل جوان است.
وی اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در مسابقات مناظره باید تیم‌های چهار نفره تشکیل دهند و پس از قرعه کشی تیم‌ها، موضوعات هر تیم برای انجام مناظره، اعلام می‌شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این مسابقه تا ۳۰ آبان ماه سال جاری است، افزود: مسابقات مناظره در سال جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی در رابطه با امتیازات شرکت در این مسابقات، بیان کرد: اهدای جایزه نقدی به تیم برتر، بهره‌مندی از تخفیفات ویژه دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، راهیابی تیم برتر به مسابقات منطقه‌ای و اهدای گواهی حضور به تمام شرکت کنندگان در مسابقه از جمله امتیازات شرکت در این مسابقه است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در مناظرات می‌توانند از طریق سامانه رویتاب به نشانیwww.roytab.ir/monazereh۱۰ اقدام کنند و یا با شماره ۰۹۳۹۲۲۸۶۲۷۵ تماس حاصل نمایند.


نظر شما :