تقویت حوزه خبر، نوعی سرمایه گذاری است

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۲ کد : ۴۷۶۶۲ اخبار ویژه فرهنگی عمومی
تعداد بازدید:۲۸۴
استاندار خراسان شمالی گفت: تقویت حوزه خبر، خبرنگار و رسانه یک نوع سرمایه گذاری و نه هزینه کرد اعتبارات است.
تقویت حوزه خبر، نوعی سرمایه گذاری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد با حضور در دفتر ایسنا خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار، با تبریک این روز به خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: ملی بودن خبرگزاری ایسنا نکته قوتی برای استان ماست چرا که می توان برخی از گزارش ها را در سطح ملی منتشر کرد و یا برخی از چالش و دغدغه های استانی را بیان کرد.
وی افزود: برای حل مشکلات رسانه های استان باید یک نشست تخصصی برگزار کرد و به صورت کارشناسی به آن پرداخت.
حسین نژاد ادامه داد: باید این مشکلات به صورت دقیق بررسی شود و مشاهده کرد که کدام یک از آنها را می توان با ظرفیت نمایندگان، کدام را از جایگاه استانی و کدام را نیز از جایگاه ملی حل کرد.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در مجموع فعالیت خبرنگاران موجب توسعه یک منطقه می شود و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
الهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی نیز در این نشست بیان کرد: ایسنا و ایکنا، دو خبرگزاری زیر مجموعه جهاددانشگاهی، از رسانه های مورد وثوق در عرصه بین المللی، ملی و استانی هستند.
وی گفت: این دو خبرگزاری همواره در جهت توسعه استان گام برداشته و به صورت حرفه ای و تخصصی قلم می‌زنند.


آزادزاده افزود: این دو خبرگزاری همواره از همه دولت ها و روسای جمهور حمایت می کنند زیرا روسای جمهور برآمده از آراء مردم هستند و حمایت از روسای جمهور حمایت از مردم است.
وی افزود: امید آفرینی و نشاط افزایی در دستور کار این دو خبرگزاری بوده که این امر را با انعکاس فعالیت ها و برنامه های دولت مردان انجام داده و از سوی دیگر بیان دغدغه ها و چالش های استان و مردم نیز به منظور توسعه منطقه از دیگر اقداماتی است که انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت از رسانه‌های استان، به توسعه خراسان شمالی کمک شود.

 


نظر شما :