/جهاددانشگاهی زیست‌بوم نوآوری نخبگان ایران/

جهاددانشگاهی در بومی‌سازی دانش موثر عمل کرد

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۸ کد : ۴۷۰۲۸ اخبار ویژه فرهنگی عمومی دانشگاه پژوهش آموزش
تعداد بازدید:۳۳۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عملکرد جهاددانشگاهی را در بومی سازی دانش موثر خواند.
جهاددانشگاهی در بومی‌سازی دانش موثر عمل کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر سید جواد پورنقی با اشاره به 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: این نهاد همواره به به رفع مسائل کشور و کمک به تحقق رسالت های آن اندیشیده است و در این زمینه کارنامه ای موفق دارد.
وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی جزو رویش های اصلی انقلاب اسلامی  است که به رفع مسائل و رسالت‌های مهم کشور می اندیشد و به دنبال رفع وابستگی به کشورهای بیگانه و بومی‌سازی دانش هاست که در این زمینه گام‌های مثبتی برداشته است.
دکتر پورنقی افزود: انتظار می رود دستگاه های اجرایی در سالی که با نام  «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین شده است از ظرفیت های علمی جهاددانشگاهی بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در هر یک از حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی عملکرد موثری دارد افزود: نقشه راه این نهاد انقلابی برای ادامه مسیر روشن و مشخص است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، جهاددانشگاهی را پرچم‌دار فعالیت‌های فناورانه و مهارت‌محور دانست و افزود: این ظرفیت، پتانسیلی مثبت برای کشور است.
دکتر پورنقی همچنین فعالیت خبرگزاری های ایسنا و خبرگزاری قرآنی ایکنا را در اطلاع رسانی و امیدبخشی  موفق دانست و افزود: رسانه های جهاددانشگاهی همواره کمک حال مردم و نظام بوده اند.
وی تصریح کرد: اینکه امام راحل نام جهاد را که مفهومی قرآنی و دینی است بر این نهاد می گذارد حکایت از نگاهی راهبردی در افق های پیش روی نظام اسلامی است.
انتهای پیام


نظر شما :