/جهاددانشگاهی زیست‌بوم نوآوری نخبگان ایران/

جهاددانشگاهی پیشرو در نیازسنجی جامعه

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۹ کد : ۴۶۷۰۲ فرهنگی عمومی دانشگاه پژوهش آموزش
تعداد بازدید:۲۸۴
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی نهادی پیشرو در نیازسنجی جامعه است.
جهاددانشگاهی پیشرو در نیازسنجی جامعه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پیشنهاد حدود 4 طرح جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در کمیسیون تلفیق از سوی بنده ثبت شد، اظهار کرد: برای جذب اعتبارات و حمایت از طرح‌های جهاد دانشگاهی در کمیسیون تلفیق به جد پیگیری شد و توانستیم در کمیسیون تلفیق 13 میلیارد اعتبار برای دو طرح اساسی استان مصوب کنیم.
وی با بیان اینکه طرح‌های اصلاح نژاد اسب اصیل ترکمن و مرکز درمانی سرطان برست از نیازهای جدی استان محسوب می‌شود، بیان کرد: این دو طرح در کمیسیون تلفیق ردیف اعتباری دارند و انتظار اجرای هرچه زودتر طرح‌ها را داریم تا مردم استان از خدمات این دو مرکز به خوبی بهره‌مند شوند.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید در طرح‌های خود نیازهای اولویت‌دار استان را در نظر بگیرند، اضافه کرد: اگر اولویت همه دستگاه‌ها نیازهای استان باشد به طور قطع مسیر توسعه استان سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی، نشان داده است که یکی از نهادهای نسبتا موفق برآمده از انقلاب اسلامی است که گر چه خاستگاه آن، پهنه دانشگاه بوده است ولی امروز، گستره بزرگ جامعه در حوزه‌های مورد نیاز و روزآمدترین نیازها، میدان عمل آن قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه از روز اول حضور بنده در مجلس شورای اسلامی تأکید کرده‌ام که باید به جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از سوی مسئولان استانی و کشوری توجه شود، ادامه داد: تا امروز نیز تلاش کردیم که جهاد دانشگاهی استان از ردیف اعتباری مجلس شورای اسلامی و سفر ریاست جمهوری به استان محروم نماند.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در جهاد دانشگاهی وجود دارد که انتظار داریم این ظرفیت‌های ملی در استان نیز ایجاد شود و مردم خراسان شمالی و استان‌های هم‌جوار نیز از خدمات جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام


نظر شما :