ثبت برند عروسک‌سازی «میگل» در حوزه مشاغل خانگی خراسان شمالی

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۸ کد : ۴۱۵۸۳ اخبار ویژه عمومی آموزش
تعداد بازدید:۳۸۲
معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از ثبت برند «میگل» در حوزه عروسک‌سازی در این استان خبر داد.
ثبت برند عروسک‌سازی «میگل» در حوزه مشاغل خانگی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حسن خوش صفا در این خصوص گفت: مریم کوهستانی در رشته تولید عروسک در شهرستان بجنورد با برند میگل برای توسعه فعالیت های کسب و کار خود در بخش مشاغل خانگی جهت اخذ این مجوز مشاوره و راهنمایی شد و پس از طی مراحل مربوطه موفق به دریافت این مجوز گردید.
وی افزود: با اخذ مجوز مشاغل خانگی، این کارآفرین مشمول بهره مندی از تسهیلات و مزایای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و اقدامات تسهیلگرانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شده است و در حال حاضر پنج متقاضی در این رسته شغلی فعال هستند.
وی ادامه داد: مجوز مشاغل خانگی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی برای این تولیدکننده صادر شده است.
خوش صفا گفت: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در راستای ایفای نقش تسهیلگری خود به عنوان یک نهاد توسعه ای در طرح ملی مشاغل خانگی، مداخلات گوناگونی را برای تکمیل و ارتقا شبکه کسب و کارهای خرد و خانگی انجام می دهد که یکی از این اقدامات ارائه راهنمایی ها و مشاوره های موردنیاز و همچنین هماهنگی و تسهیل در راستای اخذ مجوزهای لازم است.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاددانشگاهی واگذار شده و این نهاد در استان با سهمیه 500 نفری، مجری این طرح است.
انتهای پیام


نظر شما :