رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی با معرفی نفرات برتر در بجنورد به کار خود پایان داد

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۰ کد : ۳۶۰۰۵ اخبار ویژه فرهنگی عمومی دانشگاه پژوهش آموزش
تعداد بازدید:۵۲۷
رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی که به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی خراسان شمالی و با همکاری شماری از نهادها و دستگاه‌ها برگزار شد با معرفی نفرات برتر در بجنورد به کار خود پایان داد.
رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی با معرفی نفرات برتر در بجنورد به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، برای برگزاری رویداد بازی و اسباب‌بازی در ۸ محور فراخوان داده شد که ۳۲ ایده به دبیرخانه این رویداد رسید و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.
از میان آثار رسیده رادمان مهدی پور با ایده «رنگ‌آمیزی چرخان»، علی فتوحی با ایده «مایند باکس» و محمد جعفر خادم، با ایده «استاد بنا (اوسای بنا)» به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین سهیلا آذری با ایده «بازی و آموزش تعاملی با کتاب»، امیرمحمد مظلومیان با ایده «ربات آتش‌نشان»، کیانوش امینی با ایده «بازی رومیزی معجون بزرگ»، و زهرا فیاضی با ایده «تخته نوری واکت» شایسته تقدیر شدند.
برای رویداد ایده‌پردازی بازی و اسباب‌بازی در محورهای بازی و اسباب بازی‌های تیمی، بازی و اسباب‌بازی‌های فکری، آموزشی و مهارتی، بازی و اسباب‌بازی با رویکرد آموزش مفاهیم شهروندی و بازی و اسباب‌بازی‌های سنتی، بومی و محلی، بازی و اسباب‌بازی با مفاهیم دینی و زیارتی، بازی و اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، بازی و اسباب‌بازی‌های محیطی- اجتماعی و بازی و اسباب‌بازی با مفاهیم دفاع مقدس فراخوان داده شد.
جوایز این مسابقات شامل نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم  ۳۰ میلیون ریال  و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال است و ایده‌های برتر در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد پذیرش و از حمایت‌های مالی و غیرمالی مرکز و پارک علم و فناوری استان نیز برخوردار خواهند شد.
سیدمصطفی مرتضوی، مدیر مرکز نوآوری صنایع خلاق خراسان شمالی، ویدا ملکی، رئیس سابق دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و کارشناس حوزه تعلیم و تربیت، صادق جبلی، تهیه کننده و طراح بازی، موسس و مدیرعامل طراحان سفید، حامد تامّلی، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، پژوهشگر، طراح و تولیدکننده اسباب‌بازی با برند «بازی دوست» و جواد آقایی، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد داوری این آثار را بر عهده داشتند.
همچنین در قالب این رویداد دو کارگاه «تفکر طراحی» و «تفکر واگرا» و یک پنل تخصصی برگزار ‌شد.
انتهای پیام


نظر شما :