رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی:

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است

۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸ کد : ۳۲۱۲۸ اخبار ویژه فرهنگی عمومی دانشگاه پژوهش آموزش
تعداد بازدید:۳۶۹
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ضمن تاکید بر اثرگذاری نقش جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن به کشور و به ملت است که بدخواهان ایران اسلامی همواره برای تحقق این هدف در حال برنامه ریزی و توطئه چینی هستند.
حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی محسن رحمانی اظهار کرد: جامعه دانشگاهی همواره نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در تبیین شرایط و تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه ایفا می کند و سهم بسزایی در ارتقاء سطح بینش عمومی و در نهایت مشارکت سیاسی دارد. وی افزود: از این رو حضور آگاهانه، فعال و با بصیرت دانشگاهیان در عرصه انتخابات موجب تحرک، نشاط و شادابی انتخاباتی خواهد شد.
رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ادامه داد: مشارکت بالا و حضور گسترده در انتخابات موجب تقویت انقلاب، اقتدار و همبستگی ملی، انسجام اجتماعی، حضور پرقدرت در مجامع بین‌المللی و شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.
وی تاکید کرد: هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ثمر می‌نشیند، محصول اعتقاد ارزشمند ملت و حضور آنان در صحنه های مختلف نظام است.
وی ابراز امیدواری کرد آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، با عزم و اراده خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای به نمایش گذارند و در جشن باشکوه حضور مردم شرکت نمایند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود‌. 
انتهای پیام


نظر شما :