آموزش زبان انگلیسی با سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی

۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷ کد : ۲۵۵۸۴ اخبار ویژه عمومی آموزش
تعداد بازدید:۵۸۰
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آموزش زبان انگلیسی در مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت این نهاد انقلابی به سبک زندگی ایرانی اسلامی خبر داد.
آموزش زبان انگلیسی با سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، حسن خوش صفا با اشاره به اینکه استقبال از یادگیری زبان خارجی به خصوص زبان انگلیسی در جامعه کنونی گسترش یافته است اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای جوانان در ساختار سبک زندگی ایرانی اسلامی، جهاد دانشگاهی در زمینه بسترسازی و اجرای برنامه های فاخر فرهنگی خدمات موثری را به جامعه ارائه داده است.
وی با اشاره به اینکه طرح Eight از سوی جهاد دانشگاهی برای آموزش زبان انگلیسی با سبک زندگی ایرانی اسلامی ارائه می شود افزود: کتاب های زبان که در آموزشگاه های مختلف تدریس می شوند با تمام نوآوری‌هایی که ارائه شده است اما وسیله ای برای ترویج سبک زندگی غربی است.
خوش صفا اظهار کرد: نوجوانانی که این کتاب ها را مطالعه می کنند با سبک زندگی غربی آشنا می شود و به طور ناخودآگاه این مسئله در زندگی آنان نمایان می شود که در جامعه اسلامی ما این موضوع قابل قبول نیست.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه محتوای کتب طرح Eight  نگاهی دقیق به مقوله سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد تصریح کرد: هدف در این طرح آموزش زبان انگلیسی به منظور ایجاد توانایی در خواندن متون، موفقیت در آزمون ها و ارتباط با افراد به صورت مکالمه است.
وی با اشاره به اینکه صیانت از فراگیران زبان انگلیسی یکی دیگر از اهداف این طرح است تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف این طرح صیانت از فراگیران مسلمان از تاثیرات منفی سبک زندگی غربی است.
وی با اشاره به اینکه این طرح ملی همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی هم آغاز شده است تصریح کرد: برای ترویج این طرح در خراسان شمالی نیاز است که دستگاه های اجرایی متولی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، آموزش و پرورش و دانشگاهها نیز همراهی لازم را داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: برای ارائه خدمات به تمام آموزشگاه‌های زبان انگلیسی اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم یکی از استان های پیشرو در ارائه این خدمات به مردم استان باشیم.


نظر شما :