آغاز ثبت نام از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در خراسان شمالی

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۲۲۷۰ فرهنگی عمومی آموزش
تعداد بازدید:۴۶۸
ثبت‌نام از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سایر استان های کشور با ظرفیت ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر همزمان با هفته دولت آغاز شد.
آغاز ثبت نام از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، طرح توسعه ملی مشاغل خانگی در ذیل برنامه اشتغال فراگیر و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک به توانمندسازی اقتصادی خانواده ها و حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و خانگی در تمامی استان های کشور در حال اجرا است.
این طرح تحت نظارت و مدیریت معاونت توسعه کارافرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در حال اجرا است.
در این فراخوان از تمامی علاقمندان دعوت شده است جهت آگاهی از ظرفیت ها، شرایط و مزیت های این طرح به سامانه inhb.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت، نداشتن بیمه کارآفرینی(افرادی که بیمه خویش فرما دارند، منعی در ثبت نام ندارند) از شرایط ثبت نام در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۳۱ استان کشور است.
ثبت نام از روز پنج شنبه شش شهریور آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
پس از ثبت نام متقاضیان واحدهای مجری جهاد دانشگاهی در همه استان ها نسبت به پایش و راستی آزمایی اطلاعات متقاضیان براساس دستورالعمل های مربوط اقدام خواهند کرد.


نظر شما :